خودنویس

... خودنویس یعنی دنیای واقعی فردا با بودن در مجاز امروز به شرط آنکه واقعی بمانی....

خودنویس

... خودنویس یعنی دنیای واقعی فردا با بودن در مجاز امروز به شرط آنکه واقعی بمانی....

۱۰۰۱ شب - ۵۰

بوی خوش تو هر که ز باد صبا شنید

                    از یار آشنا سخن آشنا شنید

                            ای شاه حسن چشم بحال گدا فکن

                                            کاین گوش بس حکایت شاه و گدا شنید

گفت : ادب؟

گفتم : عباس(ع)!

گفت : صبر ؟

گفتم: زینب(ع)!

گفت :امام ؟

گفتم: حسین(ع)!

گفت : گدا؟

گفتم: فقط من....

سر خدا که عارف و سالک به کس نگفت

                                             در حیرتم که باده فروش از کجا شنید

نظرات 7 + ارسال نظر

با عرض سلام و خسته نباشید خدمت شما دو ست عزیز
وبلاگ خیلی جالبی داری
اگر خواستار افزایش بازدید وبلاگتان هستید حتما" به وبلاگ من سربزنید
مزایای لینک باکس ما
1-قالب اختصاصی
2-سرعت لود بالا که اصلا" باعث دیر لود شدن وبلاگ شما نمیشه
3-دادن هیت بالا
۴- ساده ترین و سبک ترین لینک باکس پارسی

پروین پنج‌شنبه 4 بهمن 1386 ساعت 10:24 ب.ظ http://navayeman.persianblog.ir

سلامی صمیمی به تو دوست عزیز.....گفتم که نوش لعلت ما را به آرزو کشت....گفتا تو بندگی کن کو بنده پرور آید....در پناه حق...غریب..

ساغری یکشنبه 7 بهمن 1386 ساعت 09:48 ق.ظ http://www.saghariii.com

صبر قبلا صبر ایوب بودا ...

مونا پنج‌شنبه 11 بهمن 1386 ساعت 11:22 ق.ظ http://sedayearom.blogsky.com

سلام بی معرفت لایق نمیدونی به ما سر نمیزنی .پستت واقعا عالی بود .درپناه اووووو........

سروناز یکشنبه 14 بهمن 1386 ساعت 04:27 ب.ظ http://sarv-e-naz.blogsky.com/

سلام
من میگم بیشتر ادما گدان.
پیش روی خدا همون گداییم.....
..................................................................
رنگ نوشته هاتو عوض کردی
درسته که پاییز تموم شده ولی این رنگای پاییزی خیلی خوشگلن.
شاد باشی

مونا دوشنبه 15 بهمن 1386 ساعت 04:52 ب.ظ

سلام دوباره. اپم.منتظرت با نظراتت هستم.یا حق

مونا شنبه 20 بهمن 1386 ساعت 04:55 ب.ظ

سلام بابا منتظره اپای جدیدتون هستیما.اپم.درپناه عشق..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد