خودنویس

... خودنویس یعنی دنیای واقعی فردا با بودن در مجاز امروز به شرط آنکه واقعی بمانی....

خودنویس

... خودنویس یعنی دنیای واقعی فردا با بودن در مجاز امروز به شرط آنکه واقعی بمانی....

۱۰۰۱ شب - ۶۳

من که باشم که بر آن خاطر عاطر گذرم 

                    لطف ها می کنی ای خاک درت تاج سرم 

                                               دلبرا بنده نوازیت که آموخت بگو 

                                                          که من این ظن به رقیبان تو هرگز نبرم 

گفت : تو توی چه زمانی معمولا زندگی میکنی؟ 

گفتم : زمان حال! 

گفت : ضرر می کنی! 

گفتم: چرا؟ 

گفت : سود توی زندگی در آینده است! 

گفتم : اشتباه می کنی! 

گفت : یه نگاه به خودم و خودت بکن! 

گفتم: که چی ؟ 

گفت: من از تو خیلی جلوترم! 

گفتم : رو چه حسابی؟ 

گفت : رو حساب فاصله! 

گفتم: آینده یعنی این ؟ 

گفت : یعنی غیر از این؟ 

گفتم : آره ! 

گفت : چطور؟! 

گفتم : مطمئن باش سود من بیشتر از تو هستش! 

گفت : یعنی چی ؟ 

گفتم : یادت باش آینده تو گذشته منه!! 

همتم بدرقه راه کن ای طایر قدس 

                                که دراز است ره مقصد و من نوسفرم

نظرات 3 + ارسال نظر
محزون چهارشنبه 28 اسفند 1387 ساعت 11:53 ب.ظ http://mahzoon.blogsky.com

محزون چهارشنبه 28 اسفند 1387 ساعت 11:55 ب.ظ http://mahzoon.blogsky.com

سلام دوست عزیز
دلنوشته هایتان زیبا و تاثیرگذارند
آرزوی موفقیت برایتان دارم
سال نو بر شما مبارک باد

یاسمنگولا پنج‌شنبه 29 اسفند 1387 ساعت 07:13 ب.ظ http://yasmangoolqbad.blogsky.com

دروووووووووووووووووووووووود
سال نو میااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااارک
خوووووووووووووووووووووووووبی خودکار جونم؟
ایشا الله که گذشته و حال و آینده همه بر وفق مرادت باشن
I wish u a year, white as milk, soft as silk, sweet as honey and full of money

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد