خودنویس

... خودنویس یعنی دنیای واقعی فردا با بودن در مجاز امروز به شرط آنکه واقعی بمانی....

خودنویس

... خودنویس یعنی دنیای واقعی فردا با بودن در مجاز امروز به شرط آنکه واقعی بمانی....

۱۰۰۱ شب - ۶۶

سال ها پیروی مذهب رندان کردیم 
                   تا به فتوای خود حرص به زندان کردیم 
                                   ما به سر منزل عنقا نه به خود بردیم راه
                                                        اجر صبریست که در کلبـــه احزان کردیم
  


همیشه فکر می کردم خورشید زیباست و قدرتمند وبزرگ .... 

اما حالامی بینم ماه هم دست کمی ازخورشید نداره..... 

شاید در یک حالت حتی ماه جذاب ترهم باشه ..... 

خورشید پرنوراست و بزرگ اما کنار خورشید هیچ ستاره ای نیست . به خورشید نمی شه نگاه کرد .... 

اما دوروبر ماه میلیاردها ستاره هست و هر چقدر هم که بخواهی می تونی بهش نگاه کنی .  

گر به دیوان غزل صدر نشینیم چه عجب
                                       سال ها بندگی صاحب دیوان کردیم !

نظرات 7 + ارسال نظر
ایران دوشنبه 29 تیر 1388 ساعت 12:28 ب.ظ http://persian30u.blogsky.com

سلام دوست عزیزم
بسیار وبلاگ جالب و آموزنده ای دارید......امیدوارم همچنان در کارهاتون موفق باشید..خوشحال میشم تبادل لینک داشته باشیم...

آتنا سه‌شنبه 30 تیر 1388 ساعت 10:30 ق.ظ http://www.marhham.blogsky.com

سلام صدر
مث اینکه خیلی وقته سر نزدم .
آره ماه خیلی قشنگه!!!

سعید چهارشنبه 31 تیر 1388 ساعت 09:32 ق.ظ

سلام متن جالبی بود ولی باید بگم درسته که ماه خیلی قشنگه و به خورشید نمیشه نگاه کرد ولی این را هم باید گفت که حیات و زندگی از خورشیده ولی ماه فقط قشنگی داره و حتی با وجود میلیاردها ستاره ای که دوروبر ماه هست نمیتونه باعث حیات و زندگی باشه .

پرنده تنها پنج‌شنبه 1 مرداد 1388 ساعت 09:21 ب.ظ http://parande-tanha.blogsky.com

قربون اون لنگه دمپایی قهوه ای داغی گوشه باغچه تون برم ...

سروناز دوشنبه 12 مرداد 1388 ساعت 01:15 ق.ظ http://sarv-e-naz.blogsky.com

سلام
من ماهو بیشتر دوست داشتم و دوست دارم
از تو شهر ما آسمون خیلی قشنگه
از تو شهر شما اصلا آسمونی نیست!!!
بعضی شبا برق میره دیگه تو میمونی و یه اسمون پر ستاره
دوست دارم آسمونمو رو

من زندگی را دوست دارم ولی از زندگی دوباره می ترسم
دین را دوست دارم ولی از کشیش ها می ترسم
قانون را دوست دارم ولی از پاسبانها می ترسم
عشق را دوست دارم ولی از زن ها می ترسم
من روز را دوست دارم ولی از روزگار می ترسم
سلام را دوست دارم ولی از خدا حافظی می ترسم
(حسین پناهی)
وبلاگ جالبی داری موفق باشی

اندیشه گستر جنوب دوشنبه 19 مرداد 1388 ساعت 06:59 ب.ظ http://http://andeshehgosteregonoo.blogfa.com/

تـو را اینجـا بـه صدهـا رنگ مـی جوینـد
تــو را بـا حیلــه و نیــرنـگ مـی جـوینــد
تـو را با نیـزه هــا در جنگ مــی جوینـد
تــو را اینجا بـه گرد سنگ مـی جـوینــد
تـو جــــــان مـــــی بخشـــی و اینجـــــا
بـــه فتـــوای تــو می گیرنـد جــان از مــا
نمیدانم کی ام من نمیدانم کی ام من
آدمــم روحـم خـدایـم یــا کــه شیطانـم

تو با خود آشنایم کن

اگــــــــــر روح خـــــداونــــــدی
دمیده در روان آدم و حواست
پس ای مردم خـدا اینجاست
خـدا در قـلب انسان هـاست
بـه خـود آی تــا کـه دریــابــی
خـدا در خـویشتـن پیـداسـت

آهنگ زیبای همای را گوش کن

سپاس از شما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد