خودنویس

... خودنویس یعنی دنیای واقعی فردا با بودن در مجاز امروز به شرط آنکه واقعی بمانی....

خودنویس

... خودنویس یعنی دنیای واقعی فردا با بودن در مجاز امروز به شرط آنکه واقعی بمانی....

۱۰۰۱ شب - ۶۹

حاشا که من به موسم گل ترک می کنم 
                          من لاف می زنم این کار کی کنم 
                                        مطرب کجاست تا همه محصول زهد و علم 
                                                                 در کار چنگ و بر بط و آواز نی کنم 

گفتم : می خوام ادعا کنم که با آینده فاصله زیادی ندارم! 

گفت : خب دیگه؟ 

گفتم : می خوام ادعا کنم که با سرنوشت فاصله زیادی ندارم! 

گفت : خب دیگه ؟ 

گفتم: دیگه نداره ،همه عالم و آدم دنبال کم کردن فاصلشون با همین چیزان دیگه! 

گفت : یا تو اشتباه می کنی یا عالم و آدم! 

گفتم : یعنی چی ؟ 

گفت : پسر جان ! به جای کم کردن فاصله ات با آینده دنبال زیاد کردن فاصله ات با گذشته باش و به جای کم کردن فاصله ات با سرنوشت ، دنبال زمان حالت بگرد ! 

نفس عمیقی کشیدم و گفتم : اگر اینجوری باشه باید بگم آینده من حال شماست !‌ راستی تو زمان حال چیزی از گذشته ات داری که به درد آینده من بخوره ؟! 

لبخندی زد و گفت: پس معلوم نه معنی گذشته رو فهمیدی ، نه آینده رو ، همون بهتر که در زمان حال زندگی کنی و ادعا برای آینده داشته باشی.....  

خواهم از زلف بتان نافه گشایی کردن
                                                   فکر دور است همانا که خطا می بینم

نظرات 5 + ارسال نظر
کژال یکشنبه 17 آبان 1388 ساعت 05:13 ب.ظ http://kazhale.blogfa.com

خوب این گذشتست که حال رو می سازه و آینده هم رابطه مستقیمی با حال داره نمی شه حلقه های این زنجیر رو از هم جدا کردوگر نه ممکنه همه چی گم بشه

tali یکشنبه 17 آبان 1388 ساعت 10:03 ب.ظ http://www.tali114.blogfa.com

مهمترین دلیلی که ما رو برای رسیدن به حقیقت زمان دچار مشکل میکنه اینه که گذشته رو بهتر از اونچه بوده و حال رو بسیار بدتر از اونچه که هست و آینده رو بهتر از اونچه که خواهد بود تصور می کنیم!!...ولی تنها چیزی که از این سه زمان باقی می مونه بار خاطرات که تحملشون یه کم سخته



یاسمنگولا سه‌شنبه 26 آبان 1388 ساعت 07:56 ب.ظ

دروووووووووووووووود بر خودنویسم
حالت خوبه؟
پرسیده بودی هستم یا نیستم
راستش بیشتر نیستم .... همش نیستم ... روزگار آدمو نیست میکنه .... می دونی؟
به هر حال ممنون که به یادم بودی
منم بر حلاف آدمایی که خودشون رو به آینده نزدیک میکنن فقط سعی میکنم خودمو از گذشته دور کنم
اما نمی دونم معنی هیچ کدوم و درست فهمیده باشم
بدرووووووووووووود

خنده تلخ سه‌شنبه 10 آذر 1388 ساعت 03:04 ب.ظ http://khandetalkh.blogfa.com

مراعهدیست با جانان که تا جان در بدن دارم
هواداران کویش را چوجان خویشتن دارم
همیشه زمان منتظره یه اتفاق تازه است.یه ماهی کوچولو که خلاف آب شنا کنه ودست آخر همه بهش احسنت بگن.
می گم: فاصله باید حفظ بشه چه با گذشته چه با آینده.گذشته تجربه است و یاری ده تصمیمات ما و آینده رنگ حضورما.
می گه :آدما بزرگ می شن پیر می شن اما نو نمی شن.درسته که دیروز و امروز هر کس دنیا رو خط خطی می کنه اما متعلق به خود خودشه.
راست می گه.منم می گم:حالا که آینده ام با گذشته یکی مصادفه نه برابر خوبه براش الگو بشم خوبه تجربه جمع کنم و بهش هدیه بدم اونم اگه عاقل با شه می پذیره و می گه :ای ول!دستت درد نکنه روحت شاد.

[ بدون نام ] شنبه 14 آذر 1388 ساعت 03:13 ب.ظ http://www.mazon445.blogfa.com

بزرگی میگوید:

ازدی که گذشت هیچ ازو یادمکن
فردا که نیامدست فریاد مکن
برنامده وگذشته بنیاد مکن
حالی خوش باش وعمر بر باد مکن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد