خودنویس

... خودنویس یعنی دنیای واقعی فردا با بودن در مجاز امروز به شرط آنکه واقعی بمانی....

خودنویس

... خودنویس یعنی دنیای واقعی فردا با بودن در مجاز امروز به شرط آنکه واقعی بمانی....

۱۰۰۱ شب - ۷۰

صلاح از ما چه می جویی که مستان را صلاگفتیم
                     به دور نرگس مستت سلامت را دعا گفتیم
                                     در میخانه ام بگشا که هیچ از خانقه نگشود
                                                       گرت باور بود ورنه سخن این بود و ما گفتیم
 

دیروز غروب فکر می کردم که فردا غروب چجوری ؟ 

پرسیدم راستی فردا همین موقع .... 

وسط حرفم پرید و گفت : عجله نکن ، می بینی ! 

گفتم: فکر کنم فردا غروب فلان جا باشم و فلان کار رو می کنم . فلانی و می بینم و فلان مورد و حل می کنم. راستی فلانی رو هم بعدش باید ببینم و فلان موضوعی رو که صحبت کرده بودیم و قراردادش و بنویسم. 

یه نگاهی کرد و خندید . 

پرسیدم: به چی می خندی ؟! 

گفت : به اینکه فردا غروب نشسته باشی اینجا و بگی راستی فردا غروب چجوریه؟! 

گفتم: نه !‌اینطوری نیست که نیست! 

خندید و زد رو شونه هام و گفت: دیروز هم همین حرف و زدی! 

من از چشم تو ای ساقی خراب افتاده ام لیکن
                                                         بلایی کز حبیب آید هزارش مرحبا گفتم

نظرات 5 + ارسال نظر
مهدیه یکشنبه 29 آذر 1388 ساعت 01:10 ب.ظ http://khandetalkh.blogfa.com

سلام!
انشاالله روواسه همین روزاگذاشتن.تایادت نره که تواجازه داری برنامه ریزی کنی امایکی دیگه تصمیم میگیره که اون رو عملی بکنه یا نه!!!

بانو جمعه 11 دی 1388 ساعت 10:24 ب.ظ http://patoghake.blogfa.com

سلام بالاخره پاتوقک اپ شدالبته باکمی تغییرات منتظرنظرتون هستم

جوجه اردک زشت چهارشنبه 16 دی 1388 ساعت 09:55 ب.ظ http://jojeoadak.blogsky.com

سلام خوبی؟
فردا غروب مم دارم همینو می پرسم
روزها رو نمیشه پیش بینی کرد

پائیز چهارشنبه 23 دی 1388 ساعت 09:45 ب.ظ http://www.paiz.ir/1385/02/01/413/#comment-992

سلام دوست خیلی خیلی قدیمی:
بیا ببینم میشناسیم یا نه...

من خودم و مسعود شنبه 3 بهمن 1388 ساعت 11:09 ب.ظ

چطوری رفیق قدیمی ؟!
خبری ازت نیست آقا
زنگ میزنیم جواب نمیدین (;

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد