خودنویس

... خودنویس یعنی دنیای واقعی فردا با بودن در مجاز امروز به شرط آنکه واقعی بمانی....

خودنویس

... خودنویس یعنی دنیای واقعی فردا با بودن در مجاز امروز به شرط آنکه واقعی بمانی....

۱۰۰۱ شب - ۷۱

هر آنکو خاطر مجموع و یار نازنین دارد
                   سعادت همدم او گشت و دولت همنشین دارد
                                           حریم عشق را درگه ٬ بسی بالاتر از عقلست
                                                             کسی آن آستان بوسد که جان در آستین دارد
 

ساید فقط بشه این بار یه جمله نوشت : 

«« آینده یعنی دیروز ضربدر امروز »» 

با تعجب پرسید : چرا برگشتی؟! 

گفتم: چون دیگه جایی برای دیدن نمونده بود ! 

پرسید :‌ خب می موندی شاید یه حس جدید یا نمی دونم یه شرایط جدیدی ایجاد می شد؟!
گفتم: همه حس ها قدیمی و همه شرایط تکراری شده بودن! 

گفت : اینجا هم همینه . تکرار و تکرار و تکرار ! 

گفتم : دوست داری در آینده کجا بری ؟! 

گفت : اونجایی که دیروز تو بودی ! 

گفتم : آینده تو دیروز منه ! اما بهت گفته باشم فردای من با آینده تو خیلی فرق می کنه! 

گفت: یعنی چی؟! 

گفتم : من آینده رو دیدم برای همین توی دیروز گیر نکردم اما بعید می دونم تو بتونی از امروز فراتر بری ! 

گفت : شاید ....  

حرفش و قطع کردم و گفتم : همین که می گی شاید یعنی حرف من درسته .... 

صبا از عشق من رمزی بگو با آن شه خوبان
                                                         که صد جمشید و کیخسرو و غلام کمترین دارد

نظرات 1 + ارسال نظر
صبا یکشنبه 9 اسفند 1388 ساعت 09:58 ب.ظ http://diaretanhayi.blogfa.com/

سلاممممم
دیگه به ما سر نمیزنید؟؟؟
آپم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد