خودنویس

... خودنویس یعنی دنیای واقعی فردا با بودن در مجاز امروز به شرط آنکه واقعی بمانی....

خودنویس

... خودنویس یعنی دنیای واقعی فردا با بودن در مجاز امروز به شرط آنکه واقعی بمانی....

۱۰۰۱ شب - ۷۴

تو پیک خلوت رازی و دیده بر سر راهت
                       به مردمی نه بفرمان چنان بدان که تو دانی
                                          بگو که جان عزیزم ز دست رفت خدا را
                                                                ز لعل روح فزایش ببخش آنکه تو دانی
  

پرسید : می دونی دنیا چند بخشه ؟! 

گفتم : آره دو بخشه دن یا. 

گفت : با دستت نشون می دی ؟! 

دست چپم و تیغه کردم و گفتم دن ُو بعدش دست راستم و تیغه کردم و گفتم یا! 

کف دو تا دستم و به هم چسبوند و محکم فشار داد و گفت حالا می تونی بهم نشون بدی چند بخشه ؟! 


عهد و پیمان فلک را نیست چندان اعتبار
                                                عهد با پیمانه بندم شرط با ساغر کنم

نظرات 3 + ارسال نظر
حسین چهارشنبه 26 خرداد 1389 ساعت 12:14 ق.ظ http://www.akslar.com

سلام . مطالب وبلاگتون بسیار جالب بود. اروزی موفقیت دارم برای شما

سلام بچه ها. اولا لطفا حتما یه سری به نظرسنجی مریم خانوم بزنید تا ایشون که الان در سیسی یو مراقب مامانشون هستن شاکی نشن ! در وهله بعد عین برق و باد گذشت !‌کم کم داریم به هفتمین سالگرد شروع به کار وبلاگمون و در واقع شروع داستان حقیقی عاشقونه مون نزدیک می شیم . این کودک هفت ساله علی رغم همه مشکلات هنوز سر پاست ! امیدوارم بتونیم بهتر ازش نگه داری کنیم و به جاهای بهتر برسونیمش! یا حق !

عبداللهی یکشنبه 13 تیر 1389 ساعت 05:16 ب.ظ http://safiresobh.persianblog.ir

سلام... کوتاه و زیبا و قابل تامل... به روزم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد