خودنویس

... خودنویس یعنی دنیای واقعی فردا با بودن در مجاز امروز به شرط آنکه واقعی بمانی....

خودنویس

... خودنویس یعنی دنیای واقعی فردا با بودن در مجاز امروز به شرط آنکه واقعی بمانی....

۱۰۰۱ شب - ۷۵

فغان کاین لولیان شوخ شیرین کار شهر آشوب 
                     چنان بردند صبر از دل چون ترکان خوان یغما را 
                                      ز عشق ناتمام ما جمال یار مستغنی است 
                                                         به آب و رنگ و خال و خط چه حاجت روی زیبا را
 

گفت : چقدر قبولت دارن ؟! 

گفتم : راجع به چی ؟! 

گفت : خودت و چقدر قبول دارن؟!
گفتم : ( مثلا اومدم افه شکسته نفسی بگذارم گفتم :) خب بالاخره هر آدمی را بقیه یه حدی قبول دارن ! 

گفت : جواب من و بده .تو رو چقدر قبول دارن ؟! 

گفتم : خب زیاد .من و زیاد قبول دارن ! 

خندید و گفت : چقدر قبولت ندارن ؟! 

با مکث گفتم : وقتی آدم و خیلی قبول دارن یعنی کم هستن کسایی که آدم و قبول ندارن . 

 زد روی شونم و گفت : پس خیلی آدم متعادلی نیستی ! 

دستش و انداختم و گفتم : حالت خوبه تعادل یعنی این که آدم و زیاد قبول داشته باشن . 

دستم و گذاشت روی شونه اش و گفت : تعادل یعنی این که بتونی بین اونایی که فکر می کنی قبولت ارن با اونایی که واقعا قبولت دارن تو ذهنت تعادل برقرار کنی . 

مطلب طاعت و پیمان و صلاح از من مست 
                                                  که به پیمانه کشی شهره شدم از روز الست
 

نظرات 5 + ارسال نظر
بارون چهارشنبه 23 تیر 1389 ساعت 09:07 ب.ظ

سلام.خوبین؟فک رکنم من و شما جزو اون عده انگشت شماری باشیم که هنوز نرفتیم.لینکتون رو توی نظرهای قدیمیم پیدا کردم.موفق باشید و ...

آتنا جمعه 25 تیر 1389 ساعت 08:53 ب.ظ http://www.marhham.blogsky.com

تعادل باید تو هر چیزی باشه عدم تعادل یعنی رفتن به سمت نابودی،یکی می گفت بز ها رو تعادل رو صخره نگه می داره، عدم تعادل یعنی مرگشون!

سوگنــــــد دوشنبه 28 تیر 1389 ساعت 01:09 ق.ظ http://www.sogand-m.blogfa.com

جالــــب بود!!
خوشحال میشم یه سری بهم بزنید

مسعود یکشنبه 10 مرداد 1389 ساعت 11:04 ب.ظ http://mimic.blogsky.com

سلام دوست قدیمی
فکر می کردم جوهر خودنویست دیگه رنگ نمی ده !!
دلم براتون تنگ شد اومدم یه سری بهتون بزنم و رفع دل تنگی کنم !!!
امیدوارم منو به یاد بیارین

[ بدون نام ] شنبه 1 بهمن 1390 ساعت 08:55 ب.ظ

خوب؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد