خودنویس

... خودنویس یعنی دنیای واقعی فردا با بودن در مجاز امروز به شرط آنکه واقعی بمانی....

خودنویس

... خودنویس یعنی دنیای واقعی فردا با بودن در مجاز امروز به شرط آنکه واقعی بمانی....

۱۰۰۱ شب - ۷۶

جام می و خون دل هر یک به کسی دادند
                     در دایره قسمت اوضاع چنین باشد
                                   در کار گلاب و گل حکم ازلی این بود
                                                کاین شاهد بازاری وان پرده نشین باشد 

خیلی حوصله حرف زدن با هم را نداشتیم . 

حتی حوصله سوال و جواب کردن هم نداشتیم . 

حتی حس و حال مرور کردن هم نداشتیم . 

تکیه دادم به تخت و سرم و بالا گرفتم و حرکت ابرها رو تماشا کردم . 

اومد بالای تخت نشست و شروع به تماشای گل قالی رو تخت کرد .  

چشمام و بستم و آروم گفتم : فکر می کنی دنیا مال آدم خوباست یا آدم بدا ؟! 

رفت و پایین و آروم گفت :‌نمی دونم فقط خدا کنه دنیای آدم خوبا مال آدم بدا نشه! 

سرم و آوردم پایین و چشام و باز کردم و گفتم : ولی خدا کنه دنیای آدم بدا مال خوبا نشه ! 

کس ندیدست ز مشک ختن و نافه چین
                                                     آنچه من در سحر از باد صبا می بینم

نظرات 1 + ارسال نظر
یاسمنگولا سه‌شنبه 19 مرداد 1389 ساعت 11:43 ق.ظ http://yasmangoolabad.blogsky.com

درووود
دیگه ما رو نمشمری؟ به ما سر نمیزنی؟
مطلبت قشنگ بود اما چه بخوایم چه نخوایم آدم خوبا و بدا تو یه دنیا زندگی میکنن !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد