خودنویس

... خودنویس یعنی دنیای واقعی فردا با بودن در مجاز امروز به شرط آنکه واقعی بمانی....

خودنویس

... خودنویس یعنی دنیای واقعی فردا با بودن در مجاز امروز به شرط آنکه واقعی بمانی....

۱۰۰۱ شب - 83

از من جدا مشو که توام نور دیده‌ای    

           آرام جان و مونس قلب رمیده‌ای

                     از دامن تو دست ندارند عاشقان        

                                  پیراهن صبوری ایشان دریده‌ای

                                          از چشم بخت خویش مبادت گزند از آنک

                                                             در دلبری به غایت خوبی رسیده‌ای

یادم یه روزی یه دوستی بهم گفت : تا حالا چند بار عاشق شدی ؟

خیلی تعجب کردم و محکم بهش گفتم : من هر وقت که بخوام عاشق میشم.

نگاهی آرام به من کرد و گفت : مطمئنی ؟!

ده سال از اون حرف گذشت و تازه من فهمیدم که عاشق شدن چقدر سخته !!

منعم مکن ز عشق وی ای مفتی زمان 

                                             معذور دارمت که تو او را ندیده‌ای

        

نظرات 2 + ارسال نظر
میثم چهارشنبه 25 آبان 1390 ساعت 10:37 ق.ظ http://mashreghmotlagh.blogsky.com

عاشق نشوید اگر توانید تادر ره عاشقی نمانید

مونا موسوی جمعه 1 اردیبهشت 1391 ساعت 11:30 ق.ظ http://sensi150.blogsky.com/


فرعون‌وار لاف اناالحق همی زنی
وآنگاه قرب موسی عمرانت آرزوست

سلام. یه سری هم به من بزنید.
یا حق

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد