خودنویس

... خودنویس یعنی دنیای واقعی فردا با بودن در مجاز امروز به شرط آنکه واقعی بمانی....

خودنویس

... خودنویس یعنی دنیای واقعی فردا با بودن در مجاز امروز به شرط آنکه واقعی بمانی....

۱۰۰۱ شب - 88

گفتم : بعضی ها عشقشون همیشه مهم تلقی شدن است
گفت : بعضی ها عشقشون همیشه برتر بودن نسبت به دیگران است
گفتم : بعضی ها عشقشون همیشه پیروز بودن و پیروز شدن است
گفت : بعضی ها عشقشون همیشه سوال پرسیدن و نشنیدن است
گفتم : بعضی ها عشقشون همیشه شنیدن و هیچگاه نپرسیدن است
گفت : بعضی ها عشقشون همیشه سیاه را با سفید تفسیر کردن است
گفتم : بعضی ها عشقشون همیشه سفید را طیفی از سیاه پنداشتن است
گفت : بعضی ها عشقشون همیشه دعا کردن و عمل نکردن است
گفتم : بعضی ها عشقشون همیشه عمل کردن و دعا نکردن است
گفت : بعضی ها عشقشون همیشه لیلی شدن بدون مجنون است
گفتم : بعضی ها عشقشون همیشه مجنون بودن میان لیلی هاست
گفت : بعضی ها عشقشون همیشه مانور دادن بدون راهنما زدن است
گفتم : بعضی ها عشقشون همیشه مرتب راهنما زدن و هرگز مانورندادن است
گفت : بعضی ها عشقشون همیشه بزرگ بودن وسط کوچک ترهاست
گفتم : بعضی ها عشقشون همیشه کوچک ماندن میان بزرگ ترهاست
گفت : بعضی ها عشقشون همیشه ماندن در کودکی هاست
گفتم : بعضی ها عشقشون همیشه بزرگ شدن بدون طی دوران کودکی است
گفت : بعضی ها عشقشون همیشه  ترساندن دیگران است
گفتم : بعضی ها عشقشون همیشه ترسیدن از دیگران است
گفت : بعضی ها عشقشون همیشه سلام کردن قبل از دیگران است
گفتم : بعضی ها عشقشون همیشه منتتظر شنیدن سلام است
گفت : بعضی ها عشقشون همیشه ساختن و سوختن است
گفتم : بعضی ها عشقشون همیشه سوختن و نساختن است
گفت : بعضی ها عشقشون همیشه نه سوختن است و نه ساختن
بار الها !‌ 
هرچند عمر عشق ما کوتاه است ، هرچند اثر عشق ما بسیار است  و  این را هم تو میدانی و هم ما ؛‌ اما به قداست این لحظات ما را جزء مصادیق تحقق وعده های راستینت قرار ده .

نظرات 7 + ارسال نظر
محبوب یکشنبه 10 اردیبهشت 1391 ساعت 12:03 ق.ظ

آمین
بسیار زیبا بود
مخصوصا این قسمت
گفت : بعضی ها عشقشون همیشه بزرگ بودن وسط کوچک ترهاست
گفتم : بعضی ها عشقشون همیشه کوچک ماندن میان بزرگ ترهاست

محبوب پنج‌شنبه 14 اردیبهشت 1391 ساعت 10:59 ب.ظ

دوست خوب
دل یک نفر گرفته. آن یک نفر عمویی من است. ممنون میشم بهش سر بزنید و براش قوت قلبی باشید...
http://donedone.blogsky.com/

عموتقی چهارشنبه 20 اردیبهشت 1391 ساعت 08:48 ق.ظ

سلام دوست خوبم ممنونم که به وبلاگ حقیر سرزدین اما این دل گرفتیگیم توان گناه منه بدجوری باخودم درگیرم عذاب وجدان داره منو ازپا درمیاره امان ازدست این بنی بشر

اگربدانم که دلتنگ منی ، و دلت همیشه با من است دلم را فدای آن قلب مهربانت
میکنم!
اگر بدانم که مرا دوست داری و تنها آرزویت من هستم تا آخرعمرم عاشقانه برایت
میخوانم ترانه عشق را !
اگر بدانم که یک لحظه به من می اندیشی ،تمام لحظه هایم به این می اندیشم که

چگونه اینهمه عشق و محبت را به تو ابراز کنم !
اگر بدانم که به انتظار من نشسته ای ، تو بگو تا آخر عمر به انتظارم بنشین ، من تا
آخرین حد این انتظار منتظر آمدنت مینشینم!
اگر بدانم که برایت ارزش دارم و همه زندگی ات هستم ، تا آخرین نفس به پای تو
می نشینم و تا آخرین نفس ، یک نفس فریاد میزنم دوستت دارم!
اگر بدانی که چقدر دوستت دارم دلتنگی که سهل است دلت برای یک لحظه درکنارهم
بودن پرپر میزند!
اگر بدانی که تنها آرزوی من تویی ، روزی صدها بار آرزو میکنی که به آرزویم برسم!
اگر بدانی که همه لحظه های زندگی ام به تو می اندیشم ، تک تک لحظه ها را
می شماری و به عشق آن لحظه ها زندگی میکنی
اگر بدانی که برایم یک دنیا ارزش داری ، سفری به دور دنیا میروی تا بفهمی چقدر
برایم عزیزی
اگر بدانی که میدانم ، بدون تو میمیرم ، مرا اینگونه در حسرت عشقت نمیگذاری

محبوب چهارشنبه 20 اردیبهشت 1391 ساعت 11:35 ق.ظ

لطف کردید که به عمویی من سر زدین

اگنس پنج‌شنبه 28 اردیبهشت 1391 ساعت 09:39 ق.ظ http://agnese.persianblog.ir

..*
و عشق رازی ست که هنوز هم نهان است .. تنها گاهی قسمتی
از آن را آشکار میکنند .. عاشقان .

اووووووووووووو
تقریبن تمام بلاگ خوند ها تا به اینجا .. من و اینهمه استقامت ؟؟؟

سلام شنبه 30 اردیبهشت 1391 ساعت 08:35 ق.ظ http://nale.persianblog.ir

سلام عزیز مهربان

می بینم که هستید.
نگاهی بر ایام تار بسته مان می کردم و در میان کامنتها نامت را دیدم گفتم سری بزنم و دیدم که سرزنده و فعال دلهای دوستان را با کلام گرم شیوایت همچون گذشته ها آرام می کنی.

خوشحالم کذی عزیز مهربان
خیلی ،‌خیلی

ارادتمند
www.saeedabbasi.com

محبوب یکشنبه 31 اردیبهشت 1391 ساعت 08:17 ب.ظ

صبح بخیر ایران!
چرا اینجا تعطیلی خورده؟ ! حیف نیس؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد