خودنویس

... خودنویس یعنی دنیای واقعی فردا با بودن در مجاز امروز به شرط آنکه واقعی بمانی....

خودنویس

... خودنویس یعنی دنیای واقعی فردا با بودن در مجاز امروز به شرط آنکه واقعی بمانی....

۱۰۰۱ شب - 92

یه بار یکی از دوستانم گفت بشمر .
گفتم : از چند ؟
گفت : از 100 .
گفتم : یک ، دو ،‌سه ، چهار ، پنج ....
گفت : نه برعکس بشمر .
گفتم : یک ، دو ،‌سه ، چهار ، پنج ....
گفت : نه ،‌ صد ،‌نود و نه ،‌نود و هشت ،‌نود وهفت .....
گفتم : برعکس همین ....
گفت : آره !
گفتم : یک ، دو ،‌سه ، چهار ، پنج ....
گفت : مسخره کردی ؟
گفتم : نه !
گفت : پس چرا درست نمی شمری ؟!
گفتم : نمیشه !
گفت : چرا ؟
گفتم : حساب کتاب ها به هم می ریزه .
گفت: یعنی چی ؟!
گفتم : ببین همه می گن برعکس بشمر یعنی صد ،‌نود و نه ،‌نود و هشت ،‌نود وهفت ..... ،‌اما من وقتی بخوام از صد برعکس بشمرم می گم دوصفر یک ، نود و نه ، هشتاد و نه .....
خندید و گفت : سرکار گذاشتی ؟!
گفتم : نه ! یه درس بزرگ بهت دادم که هیچ وقت نمی فهمی اما مطمئنم که فراموش نمی کنی !

نظرات 13 + ارسال نظر
ستاره ی بی دنباله چهارشنبه 1 شهریور 1391 ساعت 12:43 ب.ظ http://destroying.blogsky.com

سلام شما فک کنم از اون آدمایی هستید که همیشه با بقیه متفاوتند و افکار عجیب و تازه دارند خوشحال میشم بهم سر بزنید و بهم ریختگی فعلی وبم رو به بزرگی خودتون ببخشید.ممنون

[ بدون نام ] یکشنبه 5 شهریور 1391 ساعت 12:26 ق.ظ

تنهایی بدجوری زده به سرت

مریم یکشنبه 5 شهریور 1391 ساعت 12:47 ب.ظ http://maryam30400.blogfa.com

سلام
نوشته هاتون حاصل فکر خودتونه؟
اگه این طوری باشه قلم زیبایی دارین ، تبریک می گم

[ بدون نام ] دوشنبه 6 شهریور 1391 ساعت 08:26 ب.ظ

اجازه بده مردم متفاوت به هر موضوعی نگاه کنن و نتیجه متفاوت بگیرن.
هر کس با زاویه دید خوش پی به موضوع می بره...
و این می تونه ابزار یه شخص دور اندیش و زیرک باشه.
مهم اینه که ما چه طور ذهن اطافیانمون رو مدیریت کنیم تا بتونیم اون نتیجه ای رو که میخواهیم بگیریم.

این بهترین ابزاره، یعنی متفاوت نگریستن مردم.
تو می تونی یه چیزی بگی که هیچ کس نفهمه چی میگی.
.ولی مشتاقانه دنبال همون چیزی باشن که فکر می کنن تو داری حرفشو میزنی...
تو دروغ نمیگی.
ولی به قضیه ابعاد مختلف میدی ....

راه حل خوبیه!

آفرین!

(شاید این متنی که من نوشیم ابعاد مختلفی داشت باشه...
ظاهر یه چیز بگه ولی ...)

نهال سه‌شنبه 7 شهریور 1391 ساعت 11:21 ب.ظ http://nahalkoochoolo.blogfa.com

خوندم...
انتظار نداری که برای متن مزخرفت نظر بدم که؟؟!!

انتظار ندارم به شرطی که متن را کامل خونده باشی و کامل هم درک کرده باشی !

[ بدون نام ] سه‌شنبه 7 شهریور 1391 ساعت 11:29 ب.ظ

حالا اینکه چطور میشه همه ی این خیال بافی ها رو چک کرد و گفت درستند یا غلط رو نمیدونم. ب
دبختی اینکه اصلا نمیدونم ممکن هست چک کردنشون یا نه؟
یاد کارتون flatland می افتم (اگه ندیدی حتما ببین). جماعتی توی جهان دو بعدی زندگی می کنند که یه کره از جهان سه بعدی میاد با یکیشون حرف میزنه بعد بقیه بهش می گن زده به سرت و اینها!
بدبختیش اینجاست که اگر کره باهاشون حرف نزنه، صد سال هم نمیتونند به وجودش پی ببرند! اگرم حرف بزنه میگن اینها تاثیرات روانی و مغز و ... است!

شاید در مورد ما هم صدق کنه همین! شاید شیزوفرنی داری و چیزهای دیگه رو میبینی واقعا اونا هستند و ما نمیبینیم و ما مشکل داریم!
نمیدونم واقعا نمی دونم.
(حالا این چیزی که من گفتم با حرف های تو چه ربطی داشت رو که اصلا نمی دونم!!)

عرفان پنج‌شنبه 9 شهریور 1391 ساعت 04:58 ب.ظ http://dastforosh.blogsky.com

راستش فهم این درس یه کم بالاتر از ایکیوی منه. می دونی اخه من تا تصمیم کبری بیشتر نخوندم. میشه ساده تر بگی منظورت چی بود؟

ساده ترش می شه تومایه های پتروس که کلا از توی کتاب ها حذف شده .

نهال یکشنبه 12 شهریور 1391 ساعت 09:07 ب.ظ

حالا بهت برنخوره...

[ بدون نام ] یکشنبه 12 شهریور 1391 ساعت 09:19 ب.ظ

نمیشه درسهای قابل فهم تری بدی؟؟؟

zahra چهارشنبه 15 شهریور 1391 ساعت 10:23 ب.ظ http://beheshtearam.blogfa.com

سلام
دلنوشته هاتون زیباس و به دل میشه موفق باشید و مرسی که از بابت لطفتون به من

[ بدون نام ] دوشنبه 20 شهریور 1391 ساعت 12:16 ق.ظ

درس جالبی بود
حالا چی شد خواستی همچین متنی بزنی؟
اگه دلت میخواد جواب بده و گرنه اصلا این نظر و درج نکنی بهتره
سپاس

بعضی وقت ها آدم درس هایی را که یاد می گیرد دوست دارد به دیگران هم یاد بدهد .

(-؛ دوشنبه 20 شهریور 1391 ساعت 12:24 ق.ظ

چقدر تصویر وبلاگت جالبه.کلی حرف برای گفتن داره... نه؟

[ بدون نام ] دوشنبه 20 شهریور 1391 ساعت 10:38 ب.ظ

خوب فک نمیکردم جواب سوال منو بدی. جواب خوبی دادی.
به قول ایشی:
گل کاشتی سوبا!
(ایشی رو یادته که؟!!)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد