خودنویس

... خودنویس یعنی دنیای واقعی فردا با بودن در مجاز امروز به شرط آنکه واقعی بمانی....

خودنویس

... خودنویس یعنی دنیای واقعی فردا با بودن در مجاز امروز به شرط آنکه واقعی بمانی....

۱۰۰۱ شب - 95

خیلی وقت ها می شه که می شنویم اما گوش نمی کنیم .....

خیلی وقت ها می شه که می بینیم اما باور نمی کنیم .......

خیلی وقت ها می شه که نمی رویم اما می خواهیم که برسیم .....

یه روز یه نفر در حالی که نشسته بودم و چشمام و بسته بودم و با دست گوشام و گرفته بودم ،‌ با لگوها کف اتاقم نوشت :"‌ عاشق ماندن و عاشق مردن خیلی سخت تر از عاشق شدنه ".

نظرات 2 + ارسال نظر
مستانه پنج‌شنبه 7 دی 1391 ساعت 09:56 ب.ظ

سلام
از نوشته هاتون خیلی خوشم میاد.
زیبا و روان مینویسین...
جواب درخواستمو که تو صندوق پستی براتون گذاشته بودم رو ندادین!!!...
با اینحال موفق باشین...

اراد شنبه 9 دی 1391 ساعت 08:01 ب.ظ http://www.araaad.blogfa.com

محمد علی بهمنی میگه:هوا دو نفره هم که باشد.جمعیتی در من پنهان است
بقول شریعتی گاه میشود در میان جمع بود و تنها بود...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد