خودنویس

... خودنویس یعنی دنیای واقعی فردا با بودن در مجاز امروز به شرط آنکه واقعی بمانی....

خودنویس

... خودنویس یعنی دنیای واقعی فردا با بودن در مجاز امروز به شرط آنکه واقعی بمانی....

۱۰۰۱ شب - 97

شاید در این روزهای پایانی امسال فقط بشه یه کلمه گفت؛ 

شاید در این روزهای پایانی امسال فقط بشه یه کلمه شنید؛

شاید در این روزهای پایانی امسال فقط بشه یه کلمه نوشت؛ 

                   " وفا" !

نظرات 5 + ارسال نظر
مائده رنجبر دوشنبه 12 فروردین 1392 ساعت 05:41 ب.ظ http://dailylife.blogsky.com

آقای صدر سلام. سال نوی شما مبارک!
ببخشید من قصد دارم یه سری تغییرات تو قالب وبلاگم ایجاد کنم اما هر چقدر تلاش کردم موفق نشدم. به فکرم رسید که از شما کمک بخوام. ممنون میشم اگر کمکم کنید؛ البته اگر وقت دارید و امکانش هست.

مائده رنجبر سه‌شنبه 13 فروردین 1392 ساعت 08:29 ب.ظ http://dailylife.blogsky.com

آقای صدر دوباره سلام ...
بالاخره بعد از کلی کلنجار رفتن با کد قالبها بالاخره موفق شدم مشکلو حل کنم... دستم به هیچ جا بند نبود اما با همون سواد محدودم تونستم درستش کنم.

[ بدون نام ] دوشنبه 19 فروردین 1392 ساعت 06:16 ب.ظ

راست میگی شاید!

سه‌شنبه 31 اردیبهشت 1392 ساعت 10:22 ب.ظ

تو میری سالی یک بار پیدات میشه!!!!!

از انتخابات چه خبر؟

در چه حالی؟؟؟

... پنج‌شنبه 6 تیر 1392 ساعت 12:24 ق.ظ

خیلی وقته جوهر خودنویست رو تازه نکردی!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد