خودنویس

... خودنویس یعنی دنیای واقعی فردا با بودن در مجاز امروز به شرط آنکه واقعی بمانی....

خودنویس

... خودنویس یعنی دنیای واقعی فردا با بودن در مجاز امروز به شرط آنکه واقعی بمانی....

۱۰۰۱ شب - 98

کنون که در چمن آمد گل از عدم به وجود

                              بنفشه در قدمش بر نهاد سر به سجود

                                                       بنوش جام صبوحی به ناله دف و چنگ

                                                                          ببوس غبغب ساقی به نغمه می و عود

خدایا !

یک بار دیگر تحربه بودن را به من بیاموز!

خدایا !

یک بار دیگر تجربه داشتن را به من بیاموز!

خدایا !

یک بار دیگر تجربه دوباره دیدن را به من بیاموز!

خدایا !

یک بار دیگر تجربه دوباره صبرکردن  را به من بیاموز!

خدایا !

یک بار دیگر تجربه دوباره تجربه کردن را به من بیاموز!

و  خدایا !

................................در این تجربه ها مرا تنها نگذار!

آنکه من در جستجوی او ز خود بیرون شدم

                                                                کس ندیدست و نبیند مثل او فرزانه ای

نظرات 3 + ارسال نظر
مسعود یکشنبه 16 تیر 1392 ساعت 11:21 ب.ظ http://3tadoost

داغ داغ !! به موقع رسیدم !

چطوری استاد ؟؟

مریم و سعید پنج‌شنبه 20 تیر 1392 ساعت 02:59 ب.ظ http://saghf.blogsky.com

سلام دوست خوب ما!! شما جزو اولین بازدیدکننده های وبلاگ ما (مریم و سعید ( و سروش و سینا) زیر یک سقف) بودید ! بیش 10 سال از اون روزگار گذشته ! خوشحال میشیم اگه یه بار دیگه دل مهربونتونو با ما همراه کنید و سری به ما بزنید! مرسی

Erfan دوشنبه 4 شهریور 1392 ساعت 01:26 ق.ظ http://www.baranesorkh.mihanblog.com

وقتی میرم وبلاگهایی که خیلی وقته ساخته شدن حس عجیبی بهم دست میده مثل الان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد