خودنویس

... خودنویس یعنی دنیای واقعی فردا با بودن در مجاز امروز به شرط آنکه واقعی بمانی....

خودنویس

... خودنویس یعنی دنیای واقعی فردا با بودن در مجاز امروز به شرط آنکه واقعی بمانی....

.... تازه شروع شده.......

:: همیشه فکر می کردم عشق در خوان هفتم یعنی رسیدن ها و لذت بردن
:: همیشه فکر می کردم عشق یعنی گذر از پله  های احساس و حسرت
:: همیشه فکر می کردم عشق یعنی شمردن  یک تا هفت بدون مکث
:: همیشه فکر می کردم عشق یعنی مداوم از دل برای دل نجوا کردن
:: همیشه فکر می کردم عشق یعنی ساختن با نساختن ها یش
:: اما 
:: اما الان می دانم که عشق در خوان هشتم یعنی نرسیدن و لذت بردن
:: اما الان می دانم که عشق یعنی نگذشتن از پله های احساس و حسرت
:: اما الان می دانم که عشق یعنی شمردن از یک تا هفت اما معکوس معمول
:: اما الان می دانم که عشق یعنی همیشه از عقل برای دل و دل نصیحت کردن
:: اما الان می دانم که عشق یعنی ناخات تمام آن چیزهایی که ساخته نشده اند
:: و
:: و این دل چه بسیار عاقل شد....
::
می دانم که دیدن هر خرابه نقشه یک ساختن است....

:: لطفتان را به پاس بودنتان در جمع یاران تا آن زمان که هستم و نیستم در خاطر خواهم سپرد