خودنویس

... خودنویس یعنی دنیای واقعی فردا با بودن در مجاز امروز به شرط آنکه واقعی بمانی....

خودنویس

... خودنویس یعنی دنیای واقعی فردا با بودن در مجاز امروز به شرط آنکه واقعی بمانی....

۱۰۰۱ شب - ۶۱

از تو ای عشق در این دل چه شرر ها دارم 

                  یادگار از تو چه شب ها چه سحرها دارم 

                                      با تو ای راهزن دل ، چه سفرها دارم 

                                                      گرچه از خود خبرم نیست ،‌خبرها دارم 

گفت : از چی تعجب کردی؟ 

گفتم : از این تاریخ.....! 

گفت : چرا؟! 

گفتم: همیشه فکر می کردم مجنون عاشق لیلی بوده! 

گفت : مگه غیر از اینه؟! 

گفتم : آره چون من چیزی غیر از این و دارم می بینم! 

گفت : چطور ؟! 

گفتم: نمی دونم ولی یا این داستان ها اشتباهن یا من درست نمی بینم

آری ای عشق تو بودی که فریبم دادی  

                                            دل سودازده ام را به حبیبم دادی