خودنویس

... خودنویس یعنی دنیای واقعی فردا با بودن در مجاز امروز به شرط آنکه واقعی بمانی....

خودنویس

... خودنویس یعنی دنیای واقعی فردا با بودن در مجاز امروز به شرط آنکه واقعی بمانی....

۱۰۰۱ شب - 98

کنون که در چمن آمد گل از عدم به وجود

                              بنفشه در قدمش بر نهاد سر به سجود

                                                       بنوش جام صبوحی به ناله دف و چنگ

                                                                          ببوس غبغب ساقی به نغمه می و عود

خدایا !

یک بار دیگر تحربه بودن را به من بیاموز!

خدایا !

یک بار دیگر تجربه داشتن را به من بیاموز!

خدایا !

یک بار دیگر تجربه دوباره دیدن را به من بیاموز!

خدایا !

یک بار دیگر تجربه دوباره صبرکردن  را به من بیاموز!

خدایا !

یک بار دیگر تجربه دوباره تجربه کردن را به من بیاموز!

و  خدایا !

................................در این تجربه ها مرا تنها نگذار!

آنکه من در جستجوی او ز خود بیرون شدم

                                                                کس ندیدست و نبیند مثل او فرزانه ای