خودنویس

... خودنویس یعنی دنیای واقعی فردا با بودن در مجاز امروز به شرط آنکه واقعی بمانی....

خودنویس

... خودنویس یعنی دنیای واقعی فردا با بودن در مجاز امروز به شرط آنکه واقعی بمانی....

۱۰۰۱ شب - ۶۵

دل دیوانه از آن شد که نصیحت شنود
                   مگرش هم زسر زلف تو زنجیر کنم
                                  با سر زلف تو مجموع پریشانی خود
                                                 کو مجالی که سراسر همه تقریر کنم
 

همیشه فکر می کردم وقتی می خوام بشمرم باید بگم ٬ یک - دو - سه  و همینجوری برم بالا تا به صد برسم ..... 

اما یه روز بهم گفت : بشمر ! گفتم یک - دو - سه - و رفتم تا بالا تا رسیدم به صد !  

تموم که شد گفت حالا برعکس بشمر ! 

گفتم : صد - نود و نه - نود و هشت - نود و هفت و شمردم تا اومدم پایین ! 

به صفر که رسیدم دیدم هنوز عدد برای پایین رفتن هم هست منفی یک - منفی دو - منفی سه ؛  

نگاهی کرد و بهم گفت : اگر همون اول از صفر شروع کرده بودی حواست و جمع می کردی الان اینقدر تعجب نمی کردی! 

  من از دست غمت مشکل برم جان 
                                                   ولی دل را تو آسان بردی از من