خودنویس

... خودنویس یعنی دنیای واقعی فردا با بودن در مجاز امروز به شرط آنکه واقعی بمانی....

خودنویس

... خودنویس یعنی دنیای واقعی فردا با بودن در مجاز امروز به شرط آنکه واقعی بمانی....

۱۰۰۱ شب - 88

گفتم : بعضی ها عشقشون همیشه مهم تلقی شدن است
گفت : بعضی ها عشقشون همیشه برتر بودن نسبت به دیگران است
گفتم : بعضی ها عشقشون همیشه پیروز بودن و پیروز شدن است
گفت : بعضی ها عشقشون همیشه سوال پرسیدن و نشنیدن است
گفتم : بعضی ها عشقشون همیشه شنیدن و هیچگاه نپرسیدن است
گفت : بعضی ها عشقشون همیشه سیاه را با سفید تفسیر کردن است
گفتم : بعضی ها عشقشون همیشه سفید را طیفی از سیاه پنداشتن است
گفت : بعضی ها عشقشون همیشه دعا کردن و عمل نکردن است
گفتم : بعضی ها عشقشون همیشه عمل کردن و دعا نکردن است
گفت : بعضی ها عشقشون همیشه لیلی شدن بدون مجنون است
گفتم : بعضی ها عشقشون همیشه مجنون بودن میان لیلی هاست
گفت : بعضی ها عشقشون همیشه مانور دادن بدون راهنما زدن است
گفتم : بعضی ها عشقشون همیشه مرتب راهنما زدن و هرگز مانورندادن است
گفت : بعضی ها عشقشون همیشه بزرگ بودن وسط کوچک ترهاست
گفتم : بعضی ها عشقشون همیشه کوچک ماندن میان بزرگ ترهاست
گفت : بعضی ها عشقشون همیشه ماندن در کودکی هاست
گفتم : بعضی ها عشقشون همیشه بزرگ شدن بدون طی دوران کودکی است
گفت : بعضی ها عشقشون همیشه  ترساندن دیگران است
گفتم : بعضی ها عشقشون همیشه ترسیدن از دیگران است
گفت : بعضی ها عشقشون همیشه سلام کردن قبل از دیگران است
گفتم : بعضی ها عشقشون همیشه منتتظر شنیدن سلام است
گفت : بعضی ها عشقشون همیشه ساختن و سوختن است
گفتم : بعضی ها عشقشون همیشه سوختن و نساختن است
گفت : بعضی ها عشقشون همیشه نه سوختن است و نه ساختن
بار الها !‌ 
هرچند عمر عشق ما کوتاه است ، هرچند اثر عشق ما بسیار است  و  این را هم تو میدانی و هم ما ؛‌ اما به قداست این لحظات ما را جزء مصادیق تحقق وعده های راستینت قرار ده .