خودنویس

... خودنویس یعنی دنیای واقعی فردا با بودن در مجاز امروز به شرط آنکه واقعی بمانی....

خودنویس

... خودنویس یعنی دنیای واقعی فردا با بودن در مجاز امروز به شرط آنکه واقعی بمانی....

۱۰۰۱ شب - ۶۷

دارم از زلف سیاهش گله چندان که مپرس
                    که چنان زو شده ام بی سر و سامان که مپرس
                                                   کس به امید وفا ترک دل و دین نکند
                                                                    که چنانم من از این کرده پشیمانم که مپرس 

نمی دونم بگم باریدن باران وسط تابستان را دوست دارم یا گرمای مستقیم خورشید وسط زمستان را ! 
پرسید : تا حالا توی آفتاب چتر بالای سرت گرفتی ؟! 

گفتم : بعضی وقت ها شده . 

پرسید : تا حالا شده زیر باران چتر را ببندی و از باریدن لذت ببری؟! 

گفتم : بعضی وقت ها شده .  

پرسید: فکر می کنی چتر را برای چی ساختن ؟! 

گفتم : برای استفاده . 

پرسید : برای تابستان یا زمستان ؟! 

گفتم: اشتباهت همین جاست .  

پرسید : چه اشتباهی؟! 

گفتم : یادت باشه چتر را برای راحتی و استفاده ما ساختن نه برای فصل ها ..... 

من از دست غمت مشکل برم جان
                                                            ولی دل را تو آسان بردی از من