خودنویس

... خودنویس یعنی دنیای واقعی فردا با بودن در مجاز امروز به شرط آنکه واقعی بمانی....

خودنویس

... خودنویس یعنی دنیای واقعی فردا با بودن در مجاز امروز به شرط آنکه واقعی بمانی....

۱۰۰۱ شب - ۷۳

غیرت عشق زبان همه خاصان ببرید
                      کز کجا سر غمش در دهن عام افتاد
                                         هر دمش با من دل سوخته لطفی دگر است
                                                                  این گدا بین که چه شایسته انعام افتاد

خیلی وقت ها میشه که آدم ها جای حقیقت و واقعیت را اشتباه می گیرن .

دیروز بهم گفت : راسته که تا حالا دروغ نگفتی؟

خندیدم و گفتم : آره راسته که تا حالا دروغ نگفتم.

با تعجب گفت : غیر ممکنه !

سرم و تکون دادم و گفتم : هیچ غیر ممکنی وجود نداره !

لبخند تلخی زد و گفت : ولی به من دروغ گفتی !

گفتم : چی رو ؟!

گفت : روزی که به من نگفتی.......

در خم زلف تو آویخت دل از چاه ز نخ
                                                آه کز چاه برون آمد و در دام افتاد