خودنویس

... خودنویس یعنی دنیای واقعی فردا با بودن در مجاز امروز به شرط آنکه واقعی بمانی....

خودنویس

... خودنویس یعنی دنیای واقعی فردا با بودن در مجاز امروز به شرط آنکه واقعی بمانی....

تفکر برتر (۲) !

داشتم میگفتم ! آدم هایی که دارای تفکرات برتر هستند یکسری خصوصیات منحصر به فرد دارندد .چرا ؟ چون خود نفس دارا بودن چنین سلاحی به منزله منحصر به فرد بودن است چه رسد به اینکه بکار هم گرفته شود .مثلا اولین خصیصه ای که دارند این است که در اوج زمانی که همگان احساس میکنند طرف باخته ! ظرف کوتاه ترین مدت ورق را به گونه ای برمیگرداند که گویی هیچ وقت در موضع باخت نبوده است .ولی درست در همین لحظه است که اینجور آدم ها باید حواسشان به یه چیز باشه و آنهم مغرور نشدنشان است .نمیدانم در این دنیای سرگردان چقدر عمر خواهیم کرد تا بتوانیم حداقل یک نمونه از این آدم ها را ببینیم . چند وقت پیش اتفاقی با یکی از این اعجوبه ها برخوردی داشتم .پس از کلی سوال و جواب پرسیدم چه احساسی داری وقتی که کاری را به اتمام میرسانی ؟ گفت : در عین حال که مطمئنی همه طرفت هستند اما مدام احساس تنهایی میکنی .و ادامه داد..// بدتر از همه اینکه مدام سایه مبهمی از آنچه که انجام دادی را در مقایسه با روح های ضعیف و بی برنامه خیلی از آدم های دورو ورت باید در ذهنت داشته باشی ... و در پایان حرفهایش جمله ای به من گفت که خماریش هنوز که هنوزه تو وجودم مونده . گفت : ببین همیشه این نکته را به خاطر داشته باش که === کوه آتش به جگر دارد اگر خاموش است ==== این و گفت و بدون اینکه خداحافظی کنه رفت .
نظرات 2 + ارسال نظر
پدیده دوشنبه 1 اردیبهشت 1382 ساعت 12:18 ب.ظ

میدونی متاسفانه خیلی از ادما افتخار میکنند به اینکه غرور دارند و با همین کارشون خیلی از ادمهایی راکه در اطرافشون هست رو از دست میدن اون وقت هست که میگن:ابی رو که ریخته نمیشه جمع کرد .تو را به خدا اگر مغرورید یه جوالدوز به خودت بزن یه تلنگر به دیگری.


دمتون گرم


اگه اجازه بدید من یک جواب مختصر به این پدیده بدم:
داشتن غرور بد نیست اما این احساس غرور در اوج پیروزی این جسارت رو به دیگران میدهد که خیلی راحت طرف رو از این نقطه پایین بکشند و ضربه نهایی رو وارد کنند.به هر حال رسم روزگار.


حالا یه چیز کوچیک در جوابت بگیر:
همیشه غرور جسارت نمیاره / باعث حماقت میشه .


من منظورم حالا.....گردن اونایی که میگن.

ه


ناناز دوشنبه 1 اردیبهشت 1382 ساعت 08:46 ب.ظ http://naanaz.blogsky.com

بدترین چیز دنیا احساس تنهاییه ! خدا نصیب هیچ کی نکنه !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد