خودنویس

... خودنویس یعنی دنیای واقعی فردا با بودن در مجاز امروز به شرط آنکه واقعی بمانی....

خودنویس

... خودنویس یعنی دنیای واقعی فردا با بودن در مجاز امروز به شرط آنکه واقعی بمانی....

تفکر برتر (۴) !

آدم ها بعضی مواقع فکر میکنند که در دنیای امروزی ما اگر کسی بخواهد روزی بگوید == من هم هستم == حتما باید یک نفری که مورد قبول همه است او را تایید کند و اگر این عمل صورت نگیرد به معنای این است که اون فرد تا قیام قیامت نمیتواند بگوید که == من هم هستم ==. این در جامعه ما متاسفانه دیگه یک اصل شده . مثلا چند وقت پیش ها داشتم کتابی را میخوندم /کتاب جالبی بود اما اون موقع جالبتر از همه این بود که سطر سطر اون کتاب وقتی در حال خواندنش بودم خیلی به نظرم برایم آشنا بود.خلاصه / کتاب را تمام کردم و ناخودآگاه رفتم سراغ منابعش . وقتی منابع را نگاه کردم شمارگان آخرین منبع / عدد ۳۷ بود .بعد حساب کردم دیدم تعداد صفحات خود کتاب ۱۱۵ صفحه است یعنی اگر از هر کدام از این ۳۷ منبع ( که هر کدام نزدیک ۱۳۰ صفحه دارد)/ این نویسنده فقط ۳ صفحه هم استفاده کرده باشد جمعا میشود ۱۱۱ صفحه .خلاصه کنم تمام تفکر جناب نویسنده فقط ۴ صفحه ( با احتساب عناوین و ...) بوده که این برای یک نویسنده با اون مدرک علمی و اون همه برو بیا و عزت و احترام یک فاجعه علمی - شخصیتی محسوب میشود. بعد می بینیم که خیلی از بچه ها حداقل در تهران برای اینکه بگویند == ما هم هستیم == تاییدیه از این حضرت آقا میگیرند .که این امر خیلی دردناک است .خیلی !
نظرات 2 + ارسال نظر
نازنین سه‌شنبه 23 اردیبهشت 1382 ساعت 08:50 ب.ظ http://nanaz.blogsky.com

سلام:
تبریک میگم باز شدن بلاگ اسکای رو.....پس مطالب جدید کو؟؟؟!!!!.....
به منم سر بزن....موفق باشی...

نازنین پنج‌شنبه 25 اردیبهشت 1382 ساعت 10:35 ق.ظ http://nanaz.blogsky.com

ببین من یه چیز دیگه بگم! این وبلوگت خیلی شلوغه! من هیچ وقت نتونستم این قسمت لینکا رو ببینم همیشه یه خوردش میاد بعد وا مسته! البته طراحی قشنگی ولی اگه میخوای همه به راحتی از مطالبت استفاده کنن. یه کاری کن که زودتر لود بشه. در ضمن این ساعته هم همیشه مزاحم خوندن مطالب هست. چون من که خودم عادت دارم وقتی میخام بخونم موس رو میذارم زیر نوشته ها....
به هر حال اینم نظر ما بود....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد