خودنویس

... خودنویس یعنی دنیای واقعی فردا با بودن در مجاز امروز به شرط آنکه واقعی بمانی....

خودنویس

... خودنویس یعنی دنیای واقعی فردا با بودن در مجاز امروز به شرط آنکه واقعی بمانی....

چند ساعت تاخیر.....


salam be hame



 از آخرین پیغامی که دادم تا الان که شما دارید این متن را میخوانید حدود چند ساعتی میگذرد .در این مدت داشتم وبلاگ های دیگر دوستان را بررسی میکردم ببینم که چکار میکنند .خیلی جالب بود دیدم همه در بعضی پیغامهایشان از یک درد مشترک صحبت میکنندو از یک حرف واحد صحبت میکنند اما اینکه چرا هیچوقت این وبلاگ نویس ها نمیتوانند متحداْ یک کار مشترک کنند و روی یک خط با هم شروع کنند سوالی است که حقیقتا هنوز جوابی برایش پیدا نکردم .به هر حال امیدوارم که روزی برسه که ما به این حرف هایی که خودمان برای خودمان میزنیم و باهاشون صفا میکنیم جامه ی عمل بپوشانیم .
امیدوارم .

نظرات 4 + ارسال نظر
نازنین یکشنبه 28 اردیبهشت 1382 ساعت 06:56 ب.ظ http://nanaz.blogsky.com

مرسی ... ممنون.... متشکر.....
در ضمن من برای بار دوم بگم که من نصف مطالبتو نمتونم ببینم....بنا براین مشکل بتونم بفهمم چی نوشتی..
یه فکری بکن....
موفق باشی.......

ناناز یکشنبه 28 اردیبهشت 1382 ساعت 10:43 ب.ظ http://naanaz.blogsky.com

سلام ! من خیلی گرفتار بودم ! من نمی خوام بازی رو ببازم ! هستم تا آخــــــــــــــــــــــــــــــــــر ! ممنونم ازت بابت گوشزد کردن !ولی خیلی گرفتار بودم !

عمو رضا یکشنبه 28 اردیبهشت 1382 ساعت 11:54 ب.ظ http://amooreza.blogsky.com

سلام صدر
چه درد مشترکی در وبلاگ‌ها دیدی؟
در ضمن منهم ستون لینک‌ها را نمیبینم

سلام ولی شما در این باره اشتباه می کنی ..باور کن ..باز با این حال فرصتی هست تا ما ویا شما از آن استفاده کنیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد