خودنویس

... خودنویس یعنی دنیای واقعی فردا با بودن در مجاز امروز به شرط آنکه واقعی بمانی....

خودنویس

... خودنویس یعنی دنیای واقعی فردا با بودن در مجاز امروز به شرط آنکه واقعی بمانی....

با هم .....

آتش آن نیست که از شعله او خندد شمع 
                           آتش آن است که در خرمن پروانه زنند
                                                   شکر ایزد که میان من و او صلح افتاد
                                                                         صوفیان رقص کنان ساغر شکرانه زنند
لیوان آب و داد دستم و گفت : میتونی با اسم من چند تا جمله بسازی !؟
راه و روش زندگی آدم تو این دنیایی که هر کی برای خودش یه روش اختراع میکنه بعضی وقت ها اینقدر عجیب میشه که از حد تصورات آدم خارج میشه ! لیوان رو گرفتم و گفتم : ببخشید .. اسم شما ...؟! لبخندی زد و گفت : شناسنامه ای یا ...؟!‌ گفتم : هر چی که صدات می کنن ؟
دور خودش چرخی زد و گفت : فرض کن یار..! حالا با این یار جمله بساز. به همه چیز فکر کرده  بودم الا این یکی !‌خودش رو چیزی نامید که از حد تصورم خارج بود. اما خب چاره ای نبود باید یه چیزی می گفتم اما نه هر چیزی ! ازش فاصله گرفتم و گفتم ......
یار میتونه تعریفی از نگاه مجنون به لیلی باشه
یار میتونه تعریفی از محبت گل و پروانه به شمع باشه
یار میتونه تعریفی از احساس زندگی در امتداد پایان باشه
یار میتونه تعریفی از شروع پیوند یک نگاه خجالتی با یک فکر باشه
یار میتونه تعریفی از جرات نداشتن برای گفتن خیلی ادعاهای درونی باشه
یار میتونه تعریفی از من بدون تو ولی تو با من اما نه در کنار هم ولی آشنا با هم باشه
لیوان آب رو از دستم گرفت و گفت : و یار میتونه تعریفی از جدایی ها بدون آینده ای پیوند دار باشه ! اما این و بدون یار هیچوقت نمیتونه تعریفی از جدایی ها و فراموشی ها باشه چون .... حرفش و قطع کردم و گفتم : ... چون هیچوقت هیچ یاری فراموش نمیشه حتی اگر تبدیل به خاطره بشه .....
             صد باد صبا اینجا با سلسله می رقصند
                                                              این است حریف ای دل تا باد نپیمایی
نظرات 11 + ارسال نظر
محمد/ماری دوشنبه 29 تیر 1383 ساعت 12:40 ب.ظ http://diaremohabbat.persianblog.com

سلام ... یار هیچ وقت فراموش نمیشه.... درست گفتی. یار با آدم یکیه . یار همون دله . یار همون عشقه ؛ یار همون همراه همیشگیه که هیچ وقت از آدم جدا نیست ......... راستی یه سوال... این لیوان و آب نشون دهنده ی چیه که توی بیشتر نوشته هات دست به دست داده میشه؟ خیلی برام جالبه بدونم ... و اینکه این گفتگوها بیشتر بین دل و عقل انجام میشه یا دو تا عاشق ؟؟؟ .... ممنون اگه جوابمو بدی......./ ماری

علی شایق دوشنبه 29 تیر 1383 ساعت 05:04 ب.ظ http://ali-110.persianblog.com

سلام// دوست عزیز خوشم اومد اگه اجازه بدی من هم یه دو تا یار برات می‌نویسم امیدوارم خوشت بیاد // یار می‌تونه صدای خسته دل رو به دلدار برسونه بدون واسطه // یار می‌تونه نیگاه تنهای یه منتظر رو به وصال برسونه // یار می‌تونه یه دل ناامید رو تو انتهای افق امیدوار کنه // یار می‌تونه مرهم دل خسته‌ای باشه که یه عمره صدای شیکستنش هرکسی رو می‌گریونه // یار می‌تونه یه معشوق رو از چاه همراز دور کنه و ... ببخشین داغ شدم یادم رفت باید دو تا می‌نوشتم // یا حق امام حسن مجتبی علیه السلام پشتیبانتون

بهرام دوشنبه 29 تیر 1383 ساعت 09:41 ب.ظ http://Dokhtarankimiagar.blogsky.com

سلام
دوست عزیز سلام اگر به تجارت الکترونیکی (خرید و فروش)علاقه و اعتماد داری و کتاب خوان هم هستی به من سر بزن یا ایمیل بزن یه تجارت بزرگ از یه شرکت معتبر ایرونی سراغ دارم!!!
از اینکه از محیط وبلاگتون بدون اجازه استفاده کردم معذرت می خوام!
بهرام

پروین دوشنبه 29 تیر 1383 ساعت 10:02 ب.ظ http://baranemehr.persianblog.com/

دوست عزیز سلام..زیبا بود مثل نوشته های گذشته.یار میتونه تعریفی از عشق به خلق زیبایی ها باشه..موفق باشی..غریب..

مرجان سه‌شنبه 30 تیر 1383 ساعت 01:52 ق.ظ http://majenta.persianblog.com

سلام مهربون...واقعاْخوبه آدم تو زندگیش یه یار فراموش نشدنی داشته باشه ...ای یـــار من گیـــتار من... جاری باشید!!!

وارث سه‌شنبه 30 تیر 1383 ساعت 06:25 ب.ظ http://vares.blogsky.com

[ بدون نام ] سه‌شنبه 30 تیر 1383 ساعت 06:26 ب.ظ

یار میتونه یعنی باید جلوه ای از درون باشه فقط همین

احسان کالچو چهارشنبه 31 تیر 1383 ساعت 11:05 ق.ظ http://calcio.blogsky.com

سلام
وبلاگ فوتبال ایتالیا هر روز آپدیت میشه،
خوشحال میشم که به من هم سر بزنید.
اگه به فوتبال ایتالیا هم علاقه دارید بگید تا لینکتون رو بگذارم.
موفق باشید.

بچه های اعماق پنج‌شنبه 1 مرداد 1383 ساعت 01:24 ق.ظ http://www.bohtan.blogsky.com

سلام عزیزم
مطلبت بی نهایت زیبا بود خیلی
از شرنگایی بود که بایید تا ته سر کشید
موفقو جاری باشی تا بعد فلا....

دلاتلت پنج‌شنبه 1 مرداد 1383 ساعت 03:45 ب.ظ

خوب بود

میناآلبالو پنج‌شنبه 1 مرداد 1383 ساعت 08:32 ب.ظ http://mina-albalooo.blogsky.com

هنوز نخونده میگم مث همیشه خوشگل بود:)

منظور منم از اون متن هیچکدوم از اونایی که گفتین نبود.

فقط یه داستان واقعی بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد