خودنویس

... خودنویس یعنی دنیای واقعی فردا با بودن در مجاز امروز به شرط آنکه واقعی بمانی....

خودنویس

... خودنویس یعنی دنیای واقعی فردا با بودن در مجاز امروز به شرط آنکه واقعی بمانی....

۱۰۰۱شب - ۶۴

خیال روی تو در هر طریق همره ماست  

                     نسیم موی تو پیوند جان آگه ماست  

                                     به رغم مدعیانی که منع عشق کنند 

                                                     جمال چهره تو حجت موجه ماست 

 بار الها ! 

:: همتم بدرقه راه کن ای طایر قدس ..... که دراز است ره مقصد و من نوسفرم ::

ببین که سیب زنخدان تو چه می گوید  

                                     هزار یوسف مصری فتاده در چه ماست

نظرات 6 + ارسال نظر
علی اکبر چهارشنبه 5 فروردین 1388 ساعت 09:20 ب.ظ http://hamshahrijavan.blogsky.com

سلام
خوبی؟
سال نو رو بهت تبریک میگم..امیدوارم روزهای خوبی رو در این سال جدید پیش رو داشته باشی..
موفق باشی

صبا دوشنبه 10 فروردین 1388 ساعت 11:17 ب.ظ http://diaretanhayi.blogfa.com

سلام .
منو یادتونه ؟؟؟
فکر نکنم .
در هر صورت من یادتونم .
منتظر نظراتتون هم هستم.
آپم.

پ.ن : صفحه ی وبلاگتون بد جوری است ها . یه نگاه بهش بندازید .

اطلسی چهارشنبه 2 اردیبهشت 1388 ساعت 05:21 ب.ظ http://www.atlasihaa.com

سلام وای نمیتونید تصور بکنید که چقدر خوشحال شدم که اومدم اینجا و دیدم که هنوز می نویسید . ادرسیتونو از وبلاگ قدیمم جنسیت گمشده برداشتم خیلی خوشحالم که هنوز اینجا رو براه .

ش دوشنبه 7 اردیبهشت 1388 ساعت 03:55 ب.ظ http://دانا

دوست عزیز تمام تاریخ های و روایت های اسلامی را مشتی یهودی با سواد و همان هایی که دین عیسی را هم به گند کشیدن نوشته اند فقط می گویند دین یهود و آنهم از نو صهیونیسی اش و قوم یهود را قوم برتر جهان و خلقت می دونند.وبه خدا هم دورغ می بنندند. تمام تحریف در ادیان به وسیله اونهاست .چکارباید کرد؟ هرچی در همه ادیان هست که آزادی بشر را از بین می برد واورا برده دیگر انسانها می سازد اون حرف خدا نیست دورغی است که به خدا نسبت داده اند .خدا کسی را برتر از کس دیگر نیافریده است همه با هم برابراند.حتا پیامبرو امامان هم مثل مردم عادی آفریده شده اند. فقط اونها خودشان تلاش کرده اند وبه این مقامات رسیده اند من وشما هم می تونیم به اون مقا م ها برسیم .خود خواهی را باید کنار گذاشت.شهدا چون خودشان را نخاستن شهید شدند.خواهی همان تکبراست .یعنی توهم مثل منی و من هم مثل تو هیچ فرقی با هم نداریم .چرا شما یا من به خودمان اجازه بدهیم در مورد دیگران قضاوت کنیم مگر ما کی هستیم ؟هیچ کس حق ندارد در مورد دیگری قضاوت کند .قضاوت کار هر کس نیست بجز خدا .

من خودم و مسعود پنج‌شنبه 10 اردیبهشت 1388 ساعت 11:11 ب.ظ

چطوری استاد
خوبی ؟

سروناز شنبه 9 خرداد 1388 ساعت 11:07 ق.ظ http://sarv-e-naz.blogsky.com/#

سلام خوبی
تعجب می کنم از اینکه نظر من نیست بین نظرا!!!!!
متاسفم که نیومده بودم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد